|
Nu esti logat.
Cea mai mare teama-2#20 2007-03-15 20:13:29
Re: Cea mai mare teamavaly, de ce te chinui asa? ia-ti viata inapoi. fa-i sa te respecte. si el si maica-sa. si daca nu reusesti, lumea e mare si barbati sunt destui. Nobody home Offline #21 2007-03-15 20:35:52
Re: Cea mai mare teamavally,nu are rost sa chinui,lasa-l si refa-ti viata,esti tanara,nu are rost sa suferi.de ce sa plangi pt el,cand exista barbati care merita zambetul tau?depinzi de el?ma indoiesc.dragostea asta e pe atat de simpla pe cat e de complicata. Offline #22 2007-03-15 20:35:55
Re: Cea mai mare teamapai danut... nu toate femeile se marita... si banuiesc ca niciuna nu se asteapta sa fie printre ele.. Offline #23 2007-03-15 20:37:02
Re: Cea mai mare teamaMie mi-e frica de faptul ca nu voi putea niciodata sa fiu o femeie pe picioarele mele...sunt studenta la jurnalism si e greu sa patrunzi...mi-e frica de moarte ca pot pierde tot si nu e corect deloc asa..mi-e frica de duhurile rele,de intuneric,de boli... Offline #24 2007-03-15 20:56:25