|
Nu esti logat.
Sunt sau nu sunt insarcinata? - cand se face un test de sarcina?-16#286 2010-12-03 19:50:32
Re: sunt sau nu sunt insarcinata? - cand se face un test de sarcina?eu zic ca nu are rost. la 3 saptamani de la contact s-ar fi vazut la orice test daca erai insarcinata. dar daca vrei tu, poti sa faci... Offline #287 2010-12-03 19:55:25
Re: sunt sau nu sunt insarcinata? - cand se face un test de sarcina?Sunt mult prea stresata cu asta. Pt ca sunt studenta si nu am sub nici o forma cum sa imi asum inca o asemenea responsabilitate. Nu pot sa stau sa le cer la parinti bani sa imi cresc un copil. Poate asa ma mai linistesc umpic daca sunt 100% ca nu sunt. In principiu daca acel test de sange iese negativ nu trebuie sa imi mai fac griji nu? Offline #288 2010-12-03 19:58:11
Re: sunt sau nu sunt insarcinata? - cand se face un test de sarcina?eu zic ca nu ai de ce sa-ti faci griji nici daca nu-ti faci beta HCG. dar daca tu crezi ca o sa te linisteasca, il poti face. Offline #289 2010-12-03 20:26:30
Re: sunt sau nu sunt insarcinata? - cand se face un test de sarcina?multumesc mult pt sfaturi. sper sa se rezolve cat mai repede Offline #290 2010-12-03 20:32:45
Re: sunt sau nu sunt insarcinata? - cand se face un test de sarcina?cu placere. te asteptam cu vesti Offline Publicitateloading...
#291 2010-12-06 22:00:47
Re: sunt sau nu sunt insarcinata? - cand se face un test de sarcina?Duminica am mai facut un test de sarcina, alt tip decat cele facute inainte si mi a iesit tot negativ. Iar astazi am observat o surgere putin maronie si ma durea umpic burta ca si cum mi ar veni. Nu am apucat sa fac inca testul de sange. Asta ar insemna ca ar trebui sa imi vina cm? Offline #292 2010-12-06 22:44:53
Re: sunt sau nu sunt insarcinata? - cand se face un test de sarcina?cred ca o sa-ti vina Offline #293 2010-12-08 00:30:55