|
Nu esti logat.
Candida...-15#267 2007-09-21 14:09:14
Re: Candida...
n-are nic. mami de minuni Offline #268 2007-09-21 17:50:39
Re: Candida...buna Ultima oara a fost editat de girlish (2007-09-21 17:57:45) "Eu nu sunt altceva decât o pată de sânge care vorbeşte." Nichita Stanescu Offline #269 2007-09-21 17:57:19
Re: Candida...flucovim e pastila deci o iei pe gura. nu ai de ce sa fii speriata...multe femei fac candidoza. prietenul nu e neaparat sa faca analize decat dac are simptome. cumpara-i si lui crema clotrimazol sa se dea cu ea pe penisul spalat si decalotat. mami de minuni Offline #270 2007-09-21 17:59:03
Re: Candida...ms de raspuns. am dat un edit mai sus ..daca ai putea sa ma lamuresti si problema f proaspat aparuta.. "Eu nu sunt altceva decât o pată de sânge care vorbeşte." Nichita Stanescu Offline #271 2007-09-21 18:03:21
Re: Candida...se numeste valva si cred ca te-a ranit...mai sunt si medici putin mai nepriceputi. mami de minuni Offline Publicitateloading...
#272 2007-09-21 18:07:01
Re: Candida...deci sa nu-mi fac griji? "Eu nu sunt altceva decât o pată de sânge care vorbeşte." Nichita Stanescu Offline #273 2007-09-21 18:17:43
Re: Candida...avand in vedere ca urmeaza sa bagi ovule or sa se vindece. asta-i treaba daca nu stai cuminte pe scaunel... mami de minuni Offline #274 2007-09-21 18:28:43
Re: Candida...maine incep cu ovulele ca deseara iau capsula..desi nu sunt f sigura ca nu a zis ca sa iau capsula si sa si incep cu ovulele in aceeasi zi...dar cred ca e cum am zis eu la inceput...capsula prima zi apoi 10 zile ovulele apoi crema. m-am zapacit cu totul "Eu nu sunt altceva decât o pată de sânge care vorbeşte." Nichita Stanescu Offline #275 2007-09-21 18:29:56
Re: Candida...am vrut sa te corectez dar am uitat. in aceeasi zi iei si pastila si incepi si cu ovulele. deci azi de toate. mami de minuni Offline #276 2007-09-21 18:32:46