homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Intrebari si raspunsuri pentru viitoarele mamici 3-22

#400 2009-11-29 19:51:44

nico12345
Full member
Inregistrat: 2009-11-19

Re: Intrebari si raspunsuri pentru viitoarele mamici 3

...nici nu mai stiu ce sa zic, m-ai pus pe ganduri, esti hotarata sa iti schimbi dr.? eu nu conosc pe nimeni la polizu...

Are mami o fetita cat un ghemotoc  hjarta  hjarta

#401 2009-11-29 20:05:05

witty_ina
Sr. member
De la: Bucuresti
Inregistrat: 2006-09-11

am pus in balanta avantajele si dezavantajele. Nu imi e usor pt ca la medicul meu am ajuns prin pile. Am prietenii care sunt medici acolo si totusi... chiar ei (sectia UPU) m-a pus rau pe ganduri acum 2 nopti. Nu e ok sa plec cu sacosica spre alt spital cand am deja 7 luni dar sunt capabila sa o faca pt bebelusul meu. Imi este teama sa risc ...

Il vreau pe bebe mai mult langa mine nu doar pt alaptat din 3 in 3 ore de dimineata pana la 10-12 (pt ca dupa nu mai au chef asistentele) si asta daca ti-l aduc. Il vreau in siguranta, hranit, schimbat, cremuit, supravegheat pt icter... si imi e greu sa cred asta dat fiind ca eul il voi vedea din 3 in 3 ore (daca il voi vedea asa des). Vrea ca langa mine sa fie cineva care sa-mi explice cum sa-l tin, sa-l alaptez, cum sa-mi desfund canalele etc... si stiu ca asta nu exista decat daca stau in salon cu o alta persoana care e la a doilea copil.  Vreau ca baile sa nu fie pline de sange pt ca femeie de serviciu curata de 2 ori pe zi (dimineata si seara). Vreau ca asistentele sa nu se uite la mine cum ma chinui sa ma ridic si sa mai spuna ca sunt grasa...

Ti-am dat aici cateva din exemplele pe care le-am auzit.