homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Gardnerella vaginalis-24


#438 2009-02-20 09:43:04

tttttt
Hero member
Inregistrat: 2008-01-22
Mesaje: 4110

Re: gardnerella vaginalis

pai si eu pateam la fel , se intareste secretia pe peretii vaginului : urmarea : nu esti lubrifiata
eu am primit tartament cu tergynan si am luat eu dupa mintea mea metronidazol , si mi-a mai trecut , dar eu stiam cauza am e coli , si am fost la medic
asa ca daca nu e grav si medicul nu iti da tratament poti sa iei si tu niste ovule pe baze de plante naturale , sau pt refacerea florei

eu iau acum niste ovule  feminella vagi c , sunt special facute pt a reface flora si ph vaginal , lupta impotriva germenilor anaerobi
aceste ovule nu sunt vazute ca medicamente : uite ce zice pe prospec:
comprimate vaginale feminella vagi c sunt create pentru a oferi o protectie naturala a mediului vaginal prin mentinerea sau refacerea naturala a mediului vaginal prin mentinerea sau refacerea ph-lui fiziologic .Aplicarea comprimatelor vaginale reinstaureaza rapid valorile normale ale mediului vaginal ceea ce nu mai permite cresterea de germeni nedoriti anaerobi responsabili de dezvolatrea vaginitelor bacteriene, fiind  utile mai ales la paciente cu recidive si dupa tratamentul cu antibiotice
nu vreau sa fac reclama , abia mi-am pus aseara un ovul si sunt incantata imi pun sperante in ele , o sa iti zic cum ma simt dupa ce le pun pe toate 6
din ce am mai citi pe forum  fetele am vazut ca au mai folosit ovule cu lactobacili , dar la tine sunt prezenti lactobacilii

Offline

 



#439 2009-02-21 16:48:47

LovelyIrene
New member
Inregistrat: 2008-12-23
Mesaje: 15

Re: gardnerella vaginalis